loading...
فان بی بی بزرگترین مرجع سرگرمی و تفریحی
Hamavar بازدید : 158 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

“آریا جسورو هاسه‌گاوا”؛ این نام بازیکن ایرانی – ژاپنی است که “کارلوس کی روش” در اولین نشست خبری خود پس از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ بر زبان آورد و رسما اعلام کرد که او را برای تیم ملی در نظر دارد.

Hamavar بازدید : 208 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

روزنامه «جمهوری اسلامی» در ستون «جهت اطلاع» خود، با انتشار تصویر زیر اینطور نوشته است: پایگاه اینترنتی «الاهرام الجدید الکندی» تصویری را به نقل از فعالان سیاسی منتشر کرده که در شرح آن چنین نوشته است:

 

«تصویری که می‌بینید، صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی نیست بلکه بخشی از یک واقعیت تلخ است که این روزها در مناطقی از سوریه (تحت تصرف جبهه النصره و داعش) درحال وقوع است».

Hamavar بازدید : 166 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چندی قبل ماموران پلیس آگاهی در جریان اقدامات مجرمانه یک پزشک قلابی از تهران قرار گرفتند.

بررسی شکایت ها نشان می داد متهم که مرد میانسالی است با پرسه زدن در اطراف خیابان ناصرخسرو و بانک شهر طعمه های خود را از میان بیماران شناسایی کرده و به بهانه درمان به آنها قرص خواب‌آور می داد.

تبهکار میانسال که خود را دکتر داروساز، صاحب داروخانه و یا استاد دانشگاه معرفی می کرد پس از بی‌هوش کردن طعمه های خود از آنها پول، طلا و تلفن همراه سرقت می کرد.

وی همچنین به طعمه های خود پیشنهاد می داد که می تواند برایشان در داروخانه کار پیدا کند.

 

Hamavar بازدید : 50 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (1)

ایرنا: این گزارش می افزاید، هیات امر به معروف و نهی از منکر (پلیس دینی )عربستان شب جمعه گذشته ۳۰ فرد شیطان پرست را که برهنه بودند در یک پارتی مختلط در ریاض دستگیر کرد.

یک عضو هیات امر به معروف روز گذشته در صفحه اجتماعی توییتر اعلام کرد که اعضای این هیات، ۳۰ شیطان پرست از اتباع کشورهایی چون آمریکا، اروپا ، چند کشور عربی و عربستان سعودی را در حال مستی و در حالی که از مواد مخدر استفاده نموده بودند دستگیر کردند.


 

Hamavar بازدید : 37 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بسیاری از مردم بر این باورند که رابطه جنسی، در یک رابطه زناشویی مهم است. اما آن می تواند برای سلامتی شما نیز مهم باشد. در زیر ده فایده رابطه جنسی سالم که به صورت علمی تایید شده است را ذکر می کنیم.

Hamavar بازدید : 90 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

مالکان برج معروف امپایر استِیت در نیویورک، از عکاسی که چندی پیش بر بام این آسمان‌خراش از یک زن نیمه برهنه عکاسی کرده بود شکایت کردند. آنها معتقدند این اقدام فضای توریستی این مکان معروف را برای خانواده‌ها نامناسب کرده است.شکایت کنندگان ازآلن هنسن، عکاس و کهنه سرباز بازگشته از جنگ عراق، او را متهم می‌کنند که عکس او در ماه اوت گذشته از شلبی کارتر، مدل مقیم تگزاس، در حالی که خانم کارتر بدون پوشش در برابر دوربین ایستاده بود،

Hamavar بازدید : 76 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

در فیسبوک در طی یک مسابقه و نظر سنجی بین پسران شیرازی که در این مسابقه شرکت کرده بودند برگزار شد. این پسر با ۸۳۶ هزار لایک خورده در طی ۲۴ ساعت به عنوان زیباترین پسر شیرازی انتخاب شد

Hamavar بازدید : 79 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

رحمت الله اگمبردی یف، رئیس اداره مفتیات قرقیزستان پس از جنجال رابطه جنسی با مشارکت او در یک ویدیو که در اینترنت پخش شده بود استعفا کرد. سرویس مطبوعاتی اداره مفتیات در روز چهارشنبه این مطلب را گزارش داد. نماینده سرویس مطبوعاتی گفت: شورای علما استعفای مفتی را پذیرفت و مقصد تکتموشف که قبلا معاون اول مفتی سابق بود، مفتی موقت منصوب شد.

خود اگمبردی یف گفت که او با زنی که در ویدیو ظاهر می شود، مطابق با احکام اسلامی ازدواج کرده بود .به گزارش پارس ناز مفتی سابق معتقد است که این پرونده جنجالی توسط مقامات ارشد دولتی، از جمله توسط کمیسیون دولتی در امور مذهبی ساخته شد و یک تلاش برای جلوگیری از اصلاحاتی است که او در اداره مفتیات انجام می داد.
کمیسیون در امور مذهبی به نوبه اعلام کرد که اگمبردی یف در تلاش برای پیدا کردن توجیه به کار خود، می خواهد توجه مردم و مسلمانان را از اعمال شخصی زشت خود منحرف کند . اما کارشناسان می گویند که توزیع مبلغ های زیادی از پولی که به خزانه اداره مفتیات قرقیزستان و دولت در آمده از طریق توزیع ویزای حج علت این جنجال رابطه نامشروع شد.

Hamavar بازدید : 190 جمعه 27 دی 1392 نظرات (1)

در لحظاتی که جنازه آریل شارون، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در قبر گذاشته شد، تمام منطقه شروع به لرزش کرد، به طوری که شرکت کنندگان در مراسم تدفین به وحشت افتادند.


Hamavar بازدید : 164 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران : در پی بازیگوشی دختر ۱۱ ساله و پنهان شدن در لباس‌شویی و روشن کردن آن منجر به گیر کردن او به مدت ۹۰ دقیقه شد. به گزارش اسوشیتد پرس بازیگوشی و شیطنت کودکانه دختر بچه ۱۱ ساله حین بازی با همسالان خود برای پنهان شدن و سرگرم شدن جایی را مناسب‌تر از داخل ماشین لباس‌شویی نیافت. پس از ورود و روشن کردن دستگاه وی دیگر قادر به خاموش کردن آن نشد و به مدت ۹۰ دقیقه در برنامه شستشوی دستگاه قرار گرفت.


Hamavar بازدید : 164 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

مربی ۶۰ ساله که به بهانه برگزاری کلاس‌های خصوصی ورزشی دختر بچه‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در مشهد دستگیر شد. به گزارش خبرنگار قانون، هفته گذشته والدین دختر ۱۰ ساله‌ای با مراجعه به اداره آگاهی مشهد راز جنایت‌های سیاه مربی شیطان صفت را فاش کردند.

پدر نیلوفر به ماموران گفت: حدود دو ماه قبل دخترم را در کلاس ورزشی ثبت نام کردم. نیلوفر را هر روز همسرم به باشگاه می‌برد و همزمان با تمام شدن کلاسش به خانه باز می‌گرداند. در ابتدا دخترم علاقه زیادی به این رشته ورزشی از خود نشان می‌داد و روزهایی که کلاس داشت از یک ساعت قبل آماده رفتن به باشگاه بود. پس از مدتی مربی باشگاه مدعی شد دخترم استعداد خوبی در این رشته دارد و خواست برای نیلوفر کلاس خصوصی تشکیل دهد تا او را برای مسابقات استانی آماده کند. وی ادامه داد: ما هم به خاطر علاقه‌ای که دخترمان داشت با این درخواست موافقت کرده و نیلوفر روزهای جمعه برای تمرین‌های ویژه به خانه مربی می‌رفت. چند هفته‌ای از این ماجرا گذشت و رفتار دخترم به طور ناگهانی تغییر کرد. دیگر تمایلی برای ورزش نداشت و روزهای جمعه با اکراه به خانه مربی می‌رفت. این رفتارش باعث شک ما شده بود به همین خاطر با یک مشاور صحبت کردیم که او مدعی شد موضوعی باعث وحشت نیلوفر شده است. بالاخره همسرم با نیلوفر صحبت کرد که دخترمان در حالی که به شدت می‌ترسید، گفت: روزهای جمعه او مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و تهدید کرده که موضوع را به کسی نگویم. پس از افشای این راز تصمیم به طرح شکایت گرفتیم.

Hamavar بازدید : 170 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

خانم اسپیر در سال ۲۰۰۴ ملکه زیبایی ونزوئلا شد و در چندین سریال تلویزیونی بازی کرد.مونیکا اسپیر، ملکه زیبایی سابق ونزوئلا و شوهر ایرلندی او در غرب ونزوئلا به ضرب گلوله کشته شدند.به گزارش بی بی سی، این دو به همراه دختر پنج ساله‌ خود در خودرویشان هدف قرار گرفتند.گزارش‌ها حاکی از آن است که به پای دختر ۵ ساله آنها شلیک شده و او جان سالم به در برده و در بیمارستان بستری است.خودروی آنها در بزرگراه شلوغی خراب شد و آنها در گوشه‌ای متوقف شدند.پلیس تحقیقات خود را در این زمینه شروع کرده و بر این باور است که این دو در جریان سرقتی که مطابق برنامه پیش نرفته، کشته شدند. قتل ملکه زیبایی سابق ونزوئلا و شوهرش با خشم عمومی در این کشور رو به رو شده است. ونزوئلا از جمله کشورهایی است که بالاترین سرانه قتل را در دنیا دارد. خانم اسپیر در سال ۲۰۰۴ ملکه زیبایی ونزوئلا شد و در چندین سریال تلویزیونی بازی کرد.


Hamavar بازدید : 115 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

اصغر فرهادی از کسب دومین جایزه گلدن گلوب خود بازماند. اصغر فرهادی که پیش از این برای فیلم «جدای نادر از سیمین» برگزیده گلدن گلوب شده بود، در گلدن گلوب ۲۰۱۴ از کسب این جایزه مهم سینمایی نشد تا پائولو سورنتینو با فیلم «زیبایی بزرگ» خود یکی دیگر از جوایز سینمایی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کند.


در ادامه تصویری از اصغر فرهادی و برنیس بژو بازیگر فیلم گذشته را در مراسم فرش قرمز جوایز گلدن گلوب ۲۰۱۴ می‌بینید. اصغر فرهادی و برنیس بژو چند روز پیش در نیویورک جایزه ویژه هیئت نقد فیلم آمریکا را برای فیلم گذشته دریافت کردند و همچنین برنیس بژو پس از کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن ۲۰۱۳ دومین جایزه خود را از جشنواره پالم اسپرینگز آمریکا برای بازی در فیلم اصغر فرهادی دریافت کرد.


Hamavar بازدید : 155 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

 

سيمرغ : آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زندگی جنسیخود لذت نمی برید؟ بهتر است بدانید که رابطه جنسی برای حدود ۶۰ درصد از زنان عامل فشار و استرس است اما شاید اگر توصیه های که در ادامه آمده است را دنبال کنید بتوانید احساس بهتری داشته باشید، شادتر شوید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

 


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 129,051